Rikkert 10, Andijk, Nederland
Dit Restinn Andijk hotel met 3 sterren bevindt zich in Andijk, 4 km verwijderd van het Snouck van Loosenpark, en beschikt over fietsen te huur en Wi-Fi in openbare gebieden. In het hotel treft u een bagage-opslag.
Het hotel met 6 kamers bevindt zich in het platteland van Andijk, binnen 10 minuten met de auto vanaf het Flessenscheepjesmuseum. Restinn ligt op 2 km van het Hoedenmuseum "Zet 'm Op" en op 37 km van Makkum. Tot de nabijgelegen culturele attracties behoort het Zuiderzeemuseum Buitenmuseum op circa 15 minuten rijden naar het pand in Andijk.
Dit hotel biedt de gasten een patio en een eetgedeelte, waar airconditioning, samen met een flatscreen TV met satellietzenders zijn beschikbaar. De kamers zijn uitgerust met een bureau en hebben ook koffie- en theevoorzieningen. Voor meer comfort komen de badkamers met een inloopdouche en een apart toilet samen met een haardroger en badlakens.
Restinn Andijk hotel biedt dagelijks een gratis ontbijt.
Bekijk de zorgvuldig geselecteerde restaurants en bezienswaardigheden in de buurt van het hotel
Nabijgelegen plekken verbergen
Lees wat andere gasten van Restinn Andijk vinden!
Voor uw gemak hebben we de beoordelingen uit verschillende bronnen verzameld.
Pieter
2022-07-02
We hadden een prettig verblijf van 3 nachten. De werknemers waren uitstekend en heel erg mooi. We vonden het leuk om hier te logeren.
Gerrit
2021-12-01
Uitstekende woning, zeer schoon, uitstekende service en fatsoenlijke prijs-kwaliteitverhouding. Verwarmd zwembad en een heerlijk ontbijt. Het uitzicht was uitstekend, het personeel was best.
Cornelis
2021-11-25
Al met al een nogal fatsoenlijk hotel en een goed verblijf. Uitzonderlijke locatie snelle check-in. Het personeel was gastvrij en bood gastvrije service. Room was enorm groot, onberispelijk schoon en ik vond het leuk. De ontbijten waren warm en redelijk geprijsd geprijsd...
Hermann
2021-10-11
weelderige kamer, fijne bedden, zeer schoon zwembad. tuingebieden waren rustig en het personeel was behulpzaam. ik heb een omvangrijk ontbijt met niet alleen vers fruit, maar ook jam gekregen. het weer was lekker warm, ging naar het centrum van de stad in de buurt van het hotel.
Maximiliaan
2021-07-09
We hadden hier een fijn verblijf - buitengewoon goed eten en attent personeel vonden we fijn. Redelijk grote en grote kamers. In het algemeen was de service ook met een gepersonaliseerde aanpak. Een absoluut prachtig hotel in een commercieel gebied:)))